  • Data: 2010-11-20 14:22:30
    Temat: Re: Jak zabezpieczyć przed opatentowaniem?
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:ic2uls$1hm$1@inews.gazeta.pl...

    > Tak.

    Niekoniecznie - może się pojawić problem dowodowy.
    Pytanie co rozumie przez "upowszechnić", konkretnie obawiam się, że
    te same mechanizmy, które wystarczają do oskarżenia w zakresie
    np. łamania praw autorskich mogą być niewystarczające.
    Może wsparcie waybackmachine, może rozpropagowanie w inny wiarygodny
    sposób wskazujący na *datę* rozpowszechnienia by pomógł...

    > Jesli pomysl jest dochodowy to dawaj od razu na grupy.
    > My sie nim dobrze zajmiemy.

    :)

    pzdr, Gotfryd