  • Data: 2008-04-05 13:56:09
    Temat: Re: Jak wymusić niższą prędkość na drodze
    Od: Marcin Gryszkalis <m...@f...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Samotnik wrote:
    > Co jeszcze mogę zrobić? Bo chyba już tylko pozostało kupić jakieś działko

    Ktoś tam sugerował lustro ale to może być trudne bo "zasięg" lustra jest
    względnie mały, natomiast mój znajomy ma wyjazd z magazynu, z którego
    wyjeżdża zawsze tyłem (i do tego powoli bo wąsko i samochód spory - więc
    trwa to dobrych paręnaście sekund. Do ściany przyczepił pomaranczowego
    koguta (niebieski policyjny to chyba nie najlepszy pomysł) z taką pikającą
    trąbką jak przy cofaniu ciężarówek. Zastanawiał się też nad kamerą
    przemysłową i monitorem w zasięgu wzroku kierowcy (co u ciebie może się
    sprawdzić, można kamerę zaczepić na wysokim słupie, żeby obejmowała
    kilkaset metrów drogi - koszt też niezbyt duży).

    pozdrawiam
    --
    Marcin Gryszkalis, PGP 0x9F183FA3
    jabber jid:m...@f...pl, gg:2532994