  • Data: 2008-04-02 17:54:48
    Temat: Re: Jak wymusić niższ? prędko?ć na drodze
    Od: "Piotr \"PitLab\" Laskowski" <p...@p...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Aaa .. mimo wszystko ciekawe jak petle przechodza EMC :-)
    Pewnie mają obok CE wykrzyknik w kółku bo nie pracują (?) na częstotliwości
    zharmonizowanej.
    A może jest jakaś częstotliwość przeznaczona dla tego typu rzeczy jak np.
    125kHz dla czytników zbliżeniowych (one też mają wykrzyknik obok CE).

    > Nie - do poslugiwania sie aparatura kontrolno-pomiarowa
    > byla upowazniona Policja, SG i celnicy. A SM nie.
    > Przynajmniej nie w ustawie PoRD.
    To może zafundować Policji urządzenie w zamian za jakiś skromny udział w
    zyskach? Ciekawe czy to by przeszło?
    Policja przekazuje przychody do budżetu, ale sami też chyba coś z tego mają
    inaczej nie chciało by im się stać przy drodze.

    > A prywatne radary .. nie, dla naszego wlasnego dobra nie,
    > potem wszedzie bedziesz jechal 40 :-)
    Dlaczego? Ja bym się cieszył. Nie mówimy o zmianie oznakowania tylko o
    egzekwowaniu istniejącego. Może przy okazji więcej uwagi przywiązywało by
    się do poprawności oznakowania. Pewnie niejeden ukarany kombinował by czy
    aby na pewno takie ograniczenie jest tutaj potrzebne. :-)

    > Zaregowanie sprowadza sie do wezwania kierowcy, przesluchania, i
    > -zaproponowania przyznania sie do winy i mandatu
    > -skierowaniu sprawy do sadu .. ktory uzna dowod, albo i nie,
    > bo moze kamera miala inna predkosc ? A gdzie atest ?
    Myślę że sporej grupie imienne zaproszenie dało by trochę do myślenia.
    Z drugiej strony inwestować w rozwiązania z natury dziurawe nie ma sensu bo
    ich czas życia jest zbyt krótki.

    --
    Piotrek.
    http://www.pitlab.pl