eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoJak wymusić niższą prędkość na drodze › Re: Jak wymusić niższ? prędko?ć na drodze
  • Data: 2008-04-02 18:57:36
    Temat: Re: Jak wymusić niższ? prędko?ć na drodze
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    On Wed, 2 Apr 2008 19:54:48 +0200, Piotr "PitLab" Laskowski wrote:
    >To może zafundować Policji urządzenie w zamian za jakiś skromny udział w
    >zyskach? Ciekawe czy to by przeszło?

    Nie. ... i bardzo dobrze :-)

    >Policja przekazuje przychody do budżetu, ale sami też chyba coś z tego mają
    >inaczej nie chciało by im się stać przy drodze.

    Bezposrednio nic kompletnie. Zobacz na konto - nalezy do UW a nie
    policji.

    A jak widac .. stac im sie nie chce :-)

    >> A prywatne radary .. nie, dla naszego wlasnego dobra nie,
    >> potem wszedzie bedziesz jechal 40 :-)
    >Dlaczego? Ja bym się cieszył.

    Pojedz najblizsza dluzsza trase przepisowo, tylko niech to nie bedzie
    autostrada, zobaczymy :-)

    >Nie mówimy o zmianie oznakowania tylko o egzekwowaniu istniejącego.

    Wystarczy. Zreszta zaraz zobaczysz jak ich przybedzie :-)

    >Może przy okazji więcej uwagi przywiązywało by
    >się do poprawności oznakowania. Pewnie niejeden ukarany kombinował by czy
    >aby na pewno takie ograniczenie jest tutaj potrzebne. :-)

    No i co zrobia ?
    Tu trzeba zaczac od glowy - poslom, ministrom, urzednikom i dyrektorom
    od drog, radnym - zalozyc GPS i kazac jezdzic przepisowo, wtedy moze
    sie przebija.

    ewentualnie w druga strone - podniesc wszystkie ograniczenia,
    egzekwowac przestrzeganie, a potem ograniczac tylko tam gdzie sa
    wypadki lub konkretne uzasadnienie jak powyzej.

    Albo np dotacje dla gmin na drogi uzaleznic od predkosci :-)

    J.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1