  • Data: 2008-04-02 11:23:09
    Temat: Re: Jak wymusi? ni?sz? pr?dko?? na drodze
    Od: Samotnik <s...@W...samotnik.art.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia 02.04.2008 Andrzej Adam Filip <a...@p...onet.pl> napisał/a:
    > Je?li nie jeste? jedynym "zagro?onym" to mo?e si? zrzucicie na radar z
    > wy?wietlaniem zmierzonej szybko?ci na DU?YM wy?wietlaczu dla zmierzonego?

    Jest jeszcze kilku, ale u mnie jest najgorzej. Między zakrętem a mną jest
    jeszcze sąsiad. Ma jeszcze gorszą sytuację, ale wybudował się później,
    kiedy problem był już namacalny (mój dom jest z czasów, kiedy tu jeździł
    jeden samochód na kwadrans) i zrobił sobie miejsce do zawracania na
    działce. Wyjeżdża zatem przodem, w prawo, zawsze strzelając ze sprzęgła -
    tylko wtedy ma jakiekolwiek szanse. ;) No i zawsze z otwartą szybą,
    słuchając, czy nie słyszy ryku silnika za zakrętem ;) (serio)

    Ale poza nim i mną reszta ma szczęście mieszkać przy zakrętach o lepszej
    sytuacji jeśli chodzi o pobocza, promień i widoczność. Też narzekają, ale
    nie na tyle, żeby chciało im się coś z tym robić. Zatem w zasadzie jestem
    skazany na siebie, z ewentualnym wsparciem sąsiada.

    > A jak nie to mo?e ten traktor albo jaki? *masywny* pojazd opancerzony z
    > demobilu :-)

    Ale to będzie moja wina, bo niestety jak wyjeżdżam z bramy, to 'na legalu'
    są ci speedujący... No chyba, że po prostu postawię ten traktor tuż za
    zakrętem i będę korzystał z niego jako tarczy ochronnej ;)

    Przychodzą mi w desperacji różne pomysły do głowy, aż się boję o nich
    myśleć, np. celowe uszkodzenie nawierzchni jezdni... Cholera, czy w tym
    kraju naprawdę człowiek w obawie o swoje dupsko musi się do takiej
    desperacji posuwać?
    --
    Samotnik