  • Data: 2008-10-26 17:32:38
    Temat: Re: Jak wygrać z developerem-współwłaścicielem ?
    Od: Sebcio <s...@n...com> szukaj wiadomości tego autora

    666 pisze:

    > Jeżeli jesteście wspólnotą mieszkaniową (co nie jest pewne, ale możliwe) to
    zastosować głosowanie 1 właściciel = 1 głos.

    Nie jesteśmy, bo nie możemy być - jak napisałem, mowa o domach
    jednorodzinnych a nie lokalach w domach wielorodzinnych. Poza tym nie
    chodzi tu o domy lecz o problem w zarządzie drogi będącej
    współwłasnością właścicieli domów przy tej drodze zbudowanych oraz
    developera, który je zbudował. Większość udziałów ma developer który
    mówi "nie" w odpowiedzi na wszelkie inicjatywy reszty współwłaścicieli,
    którzy obecnie są jedynymi jej użytkownikami.

    --
    Pozdrawiam,
    Sebcio