  • Data: 2008-10-27 14:59:05
    Temat: Re: Jak wygrać z developerem-współwłaścicielem ?
    Od: Sebcio <s...@n...com> szukaj wiadomości tego autora

    jureq pisze:

    > Art. 202. Jeżeli większość współwłaścicieli postanawia dokonać czynności
    > rażąco sprzecznej z zasadami prawidłowego zarządu rzeczą wspólną, każdy z
    > pozostałych współwłaścicieli może żądać rozstrzygnięcia przez sąd.

    To ja wiem, natomiast nie wiem czy brak zgody w przedstawionej kwestii
    nosi znamiona czynności rażąco sprzecznej z zasadami prawidłowego
    zarządu rzeczą wspólną. Moim zdaniem nie, ale pytanie kierowane było do
    osób obeznanych w tym temacie.

    > Art. 203. Każdy że współwłaścicieli może wystąpić do sądu o wyznaczenie
    > zarządcy, jeżeli nie można uzyskać zgody większości współwłaścicieli w
    > istotnych sprawach dotyczących zwykłego zarządu albo jeżeli większość
    > współwłaścicieli narusza zasady prawidłowego zarządu lub krzywdzi
    > mniejszość.

    Owszem, możemy. Także i tu jednak mam wątpliwości czy sąd przychyli się
    do naszego wniosku. Także i tu czekałem na opinię osoby lepiej
    zorientowanej w temacie.

    --
    Pozdrawiam,
    Sebcio