  • Data: 2008-06-05 09:13:23
    Temat: Re: Jak wyczyścić hipotekę z 1932 roku?
    Od: "MałGosia" <g...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    MałGosia napisał

    [ciach]

    Troche znowu z rutyniarstwa wszsytko pokrecilam :) Bo zasugerowalam
    sie tym, ze chodzi o zwykly dom na dzialce. A tu chodzi o budynek, z
    ktorego beda wydzielone lokale. A wobec tego budynek ten musi byc
    ujawniony w polu "budynek". I tu wlasnie mam watpliwosci, czy sad sam
    "przepisze" informacje z miejsca dotyczacego polozenia dzialki do
    miejsca, gdzie opisuje sie budynek, czy jednak nie bedzie potrzebowal
    wspomnianego przeze mnie zaswiadczenia. Powiem tylko tyle, ze w sadzie
    krakowskim wezwano by Cie o takie zaswiadczenie :)

    pozdrawiam
    Gosia