  • Data: 2008-06-05 10:47:27
    Temat: Re: Jak wyczyścić hipotekę z 1932 roku?
    Od: "MałGosia" <g...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Rex napisał
    > I jeszcze taka rzecz (sporo tych niejasności :) ).
    > Czy we wniosku o wpisie w księdze wieczystej (KW-WPIS), oprócz
    > swoich danych (dane wnioskodawcy), mam podać również dane kuzyna
    > (dane uczestnika postępowania)?

    Tak

    > Czy każdy z nas musi złożyć osobny wniosek KW-WPIS, czy mamy obaj
    > złożyć jeden wniosek?

    Obaj jeden. Gdybyscie zlozyli 2 to sad i tak polaczylby je do
    wspolnego rozpoznania i zrobil z nich jeden wniosek.

    pozdrawiam
    Gosia

    PS. Gdyby wszyscy tak dokladnie wypelniali te formularze i przykladali
    tyle uwagi, zeby wszystko bylo ok to zycie byloby o wiele prostsze :)
    I mam tu na mysli nie tylko zycie sadowego urzedasa (ktore i tak
    uwazane jest powszechnie za proste), ale petentow rowniez.