  • Data: 2007-05-28 12:56:38
    Temat: Re: Jak traktowana jest kobieta w ciąży przez ZUS
    Od: jakup <j...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Johnson napisał(a):
    > [ciach ...]
    > O co w związku z tym?

    Ufff. Pewnie to pytanie kosztowało Cię nie lada wysiłek.
    W związku z tym zainteresowani - bezpośrednio lub pośrednio - mogą
    przeczytać, pokręcić głową, pośmiać się, wziąść pod rozwagę, uniknąć w
    przyszłości czegoś podobnego, miec temat do plotkowania a może nawet
    poradzioć mi, co mogę w takiej sytuacji zrobić. Z tego ostatniego będę
    bardzo rad. W swym nieskończonym optymiźmie śmiem mieć pewność, że są
    skorzy do myślenia i pomocy Internauci.

    --
    pozdrawiam -

    ' _ /