  • Data: 2004-08-24 14:05:50
    Temat: Re: Jak to jest z szyfrowaniem?
    Od: Catbert <virtual_banana_spam@spam_wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 8/24/2004 2:50 PM, Grunwald wrote:

    > Legalne oprogramowanie, a nawet całe systemy operacyjne można mieć
    > również bez faktury, za darmo!

    Owszem, jeżeli to Pingwin i jego bracia - natomiast dociekliwość
    kontrolerów zalezy od kontekstu np. od donosu lub też stwierdzenia, że
    pacjent generuje pliki, które są możliwe do wytworzenia jedynie pod WIN
    - lub sam wręcz stwiedzi, że korzysta z programu, który pracuje tylko na
    takiej platformie, z rozpędu zapominając, że denuncjuje sam siebie.

    Wszystko zależy od tego, czy kontrolujący ma świadomośc stanu rzeczy -
    bo ostatnio np. spotkałem się z oczekiwaniem prokuratora, by udowodnić,
    że Windows to produkt Microsoftu - z takim podejściem mozna udowodnić
    wszystko.

    Pzdr: Catbert