  • Data: 2004-08-24 18:40:11
    Temat: Re: [OT]Re: Jak to jest z szyfrowaniem?
    Od: Drwal <w...@o...tej> szukaj wiadomości tego autora

    Artur Ch. napisał(a):

    > A co wspólnego ma czyszczenie swapu z historią:

    Tak jak mowilem, znacznie przecenilem mozliwosci tego wpisu :) Ogolnie
    rzecz biorac przydalby sie w Windowsie troche bardziej funkcjonalny i
    "grywalny" ten edytor rejestru...

    A wiec reasumujac - przy reboocie plik pagefile.sys jest czyszczony tak
    jak to ma miejsce w przypadku pamieci RAM?

    > Na Twoje problemy - http://steganos.com/

    hm... prawde mowiac niezbyt rozumiem - mam kupowac jakis program ktory
    bedzie robil to samo co ja tyle ze automatycznie?

    --
    Drwal GG:2006587 [ROT13!]q...@b...cy
    zdjecie.moje.prv.pl /\ drwal.ws.prv.pl