  • Data: 2007-07-23 12:42:19
    Temat: Re: Jak to jest z robieniem zdjęć?
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com> szukaj wiadomości tego autora

    Maciek wrote:
    > Weź może cofnij się do początku wątku pedale popierdolony i sprawdź, kto

    Heh - wreszcie pokazujesz prawdziwą twarz... czy może raczej odrażającą
    mordę.

    > musi dostosowywać się do czyjego poziomu. W momencie gdy gada się takim
    > śmieciem trzeba sobie odpuścić wszelkie normy, które człowiek normalnie
    > sobie narzuca. Podobnie jest z natrętnym fotografem - walić w ryj, a
    > potem prosić o wizytówkę.

    Prezentujesz mentalność typowego zdegenerowanego drechola z mózgiem
    rozpuszczonym przez sterydy i amfę...

    > Jeśli wolno mi jeszcze wyrazić opinię na twój temat, po spotkaniu cię na
    > kilku innych grupach, mogę tylko stwierdzić, że jesteś jak gówno
    > przyklejające się do butów - łatwo się przykleja, a potem ciężko się

    Cóż, faktem jest, że jestem dość uparty - i na pewno nie będę potulnie
    przyznawać racji każdemu bandziorowi, który zaczyna bluzgać i grozić.

    > pozbyć i śmierdzi na kilometr. Niniejszym uznaję dyskusję z tobą za
    > zakończoną - zostałeś definitywnie wyskrobany z mojego buta :-)

    Wyskrobany to ty powinieneś być - świat byłby lepszy...