  • Data: 2007-07-23 16:53:00
    Temat: Re: Jak to jest z robieniem zdjęć?
    Od: SzalonyKapelusznik <s...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On Jul 23, 5:36 pm, "JanKo" <b...@m...inv> wrote:
    Gdyby takie istniały to dobrze
    > opłacani prawnicy gwiazdek showbussinesu dawno już by ich użyli. Możesz
    > jedynie apelować do etyki fotografa.

    Nie wiem czy nie zachodzi tu ze sa to osoby publiczne a wiec o znanym
    wizerunku wiec na robienie im zdjec zgody nie trzeba. Ale zgadzam sie
    ze brakuje przepisu ze jesli ktos robi zdjecia mojej 5 letniej
    coreczce na plazy ( i to jej a nie panoramke ze statkiem w tle) to mam
    prawo to zakazania mu tego.