  • Data: 2007-07-18 11:26:50
    Temat: Re: Jak to jest z robieniem zdjęć?
    Od: "JanKo" <b...@m...inv> szukaj wiadomości tego autora

    Maciek nadaje:
    > Ale dopuszczasz myśl, że ktoś może jednak mieć coś przeciwko temu, czy
    > masz to w d* razem z fotografowanymi obiektami?

    Tak jak pisałem wyżej, parę razy mi się zdarzyło w dość kuriozalnych
    okolicznościach. Z fotografowaniem dzieci nie miałem dotąd problemów.
    Rozumiem lęki rodziców podsycane ostatnio przez media ale spotkanie na
    plaży prawdziwego pedofila czyhającego z aparatem na rozebrane dzieci
    graniczy z niepodobieństwem.
    Poproś takiego fotografa o jego dane i np. przesłanie zdjęć. Bez
    problemu dostaniesz wizytówkę. Dla pewności też możesz zrobić mu
    zdjęcie. Na pamiątkę miłego spotkania. Jak nie masz aparatu to poproś
    kogoś z kocyka obok, niech wam zrobi wspólne. Na pewno znajdziesz kogoś
    z aparatem nie dalej niż 10m. ( W sezonie i nad morzem - ale wiesz o co
    chodzi).
    Dla własnego spokoju, załóż dziecku jakieś majtusie i sprawdź czy nadal
    wzbudza takie podniecenie na plaży... Nie napisałeś, może jesteś ojcem
    wyjątkowo dojrzałej szesnastolatki...