  • Data: 2007-07-17 08:10:41
    Temat: Re: Jak to jest z robieniem zdjęć?
    Od: Olgierd <n...@o...com> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Tue, 17 Jul 2007 00:32:09 +0200, Andrzej Lawa napisał(a):

    > Prześledź wątek - jeśli potrafisz czytać (próżne nadzieje...) dowiesz
    > się, że to nie mi się robienie zdjęć z molestowaniem kojarzy.

    Przepraszam bardzo, tylko Ty jednoznacznie sugerujesz ludziom dewiacje.
    To efekt wyparcia jak sądzę.

    Wątkodawca powiedział, że wolałby, aby nikt jego dziecku nie robił
    zdjęcia. Ma prawo sobie tego nie życzyć? Ma.

    --
    pozdrawiam serdecznie, Olgierd
    http://olgierd.bblog.pl || http://olgierd.wordpress.com