  • Date: Mon, 16 Jul 2007 20:12:15 +0200
    From: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Jak to jest z robieniem zdjęć?

    Piotr Wojcicki wrote:

    > Uwazaj kolego bo teraz to ty przesadzasz. Robienie zdjec obcym nagim
    > dzieciom na plazy jest zdecydowanie podejrzane.

    To i tak nieco lepiej, bo kiedyś podejrzane było posiadanie aparatu
    fotograficznego i radia ;->

    > Zmien tez ton bo jestes bardzo agresywny w stosunku do ludzi, ktorzy
    > maja odrobine inne niz ty zdanie.

    Nie jestem agresywny, tylko mam tendencję do bezpośredniego wyrażania
    swojej irytacji tępotą ludzi oraz ich tendencją do "owczego pędu".

    Dawniej była moda na polowanie na stonkę - i wszędzie byli
    imperialistyczni agenci ją rozrzucający.

    Teraz jest moda na molestowanie i tępa tłuszcza wszędzie "pedofili" widzi".

    Mentalność ta sama - tylko "wróg" inny.

    Poza tym skoro jakaś osoba wydaje ci się podejrzana - zrób jej zdjęcie i
    poinformuj stosowne służby :)

    Mi z kolei podejrzani wydają się ludzie nerwowo reagujący na obiektyw -
    pewnie to oni owe dziecko molestują ;->