    From: "Aneta" <a...@t...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Jak to jest z lewymi kredytami?
    Date: Tue, 20 May 2003 09:03:51 +0200

    Użytkownik "Grzegorz Szyszlo" <z...@w...lublin.pl> napisał w wiadomości
    news:3EC9D176.11C0@wbc.lublin.pl...
    > czesc.
    > sytuacja. wiele firm typu "autokonsorcium" i np. "media markt"
    > nie chce dac klientowi do analizy umowy kredytowej. umowa jest
    > dluga, i skomplikowana.
    >
    > czy nie ma na to jakiegos lekarstwa? czy tego typu "kredytodawca"
    > nie jest zobligowany do wydania umowy na podstawie jakichs przepisow
    > z prawa handlowego i nowej ustawy o kredycie konsumenckim lub
    > wogole wg. jakichs ustaw kredytowych? nie jestem prawnikiem,
    > stad moje wydawac by sie moglo naiwne pytania.
    >
    > problem w tym, ze tego typu "kredytodawcy" maja porzadne
> [...]

    ależ jest bardzo proste. podajesz swoje dane i gdy podają ci umowę do
    podpisania poprostu bierzesz ja i mówisz ze musisz się zapoznać spokojnie z
    nią czy nawet poradzić się prawnika. poza tym możesz zawsze wycofać się z
    każdej umowy. niestety nie pamiętam jaki jest czas na rezygnacje (cos koło 7
    dni pewna nie jestem)

    --
    pozdrowienia
    Aneta