  • Data: 2010-01-04 17:26:49
    Temat: Re: Jak to jest? ( prawo autorskie, P2P, pozwy.... )
    Od: "Papa Smurpfs" <P...@z...hujami.za.lasami> szukaj wiadomości tego autora

    Órzytkownik "zly" napisał:
    > Nie przybyło, ale zostało. Masz w kieszeni 60zł więcej niż gdybyś kupił
    > płytę. Oszczędziłeś

    w życiu bym tego chłamu nie kupił a tym bardziej za 60zł!!!:O)
    więdz gdzie niby tą korzyść odniosłem?:O)
    co najwyżej straciłem, bo słucham tych głupot, zamiast się za jaką robotę
    wzionść i jeszcze za neta płacę, więc tylko tracę!:O(
    jak będziesz słuchał tych głupich korporacyjnych terrorystów to będziesz
    płacił za dymanko z żoną, bo jak byś poszedł do burdelu to byś zapłacił, a
    tak zaoszczędziłeś, co za bełkot!!!:O)

    > To jest korzyść majątkowa i to jest póki co oficjalna
    > wersja. Niestety.

    nie słuchaj tych bzdur plecionych przez eko i korporacjo terrorystuf:O)