  • Data: 2010-01-03 17:49:16
    Temat: Re: Jak to jest? ( prawo autorskie, P2P, pozwy.... )
    Od: JaromirD <r...@q...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Łukasz Bąk wrote:

    > Robert Tomasik pisze:
    >
    > Bedzie flejm bo jakieś czary mi tu wychodzą...

    > IP przydzielone jest przez providera na stałe lub dynamicznie na
    > podstawie umowy jaką użyszkodnik zawarł z providerem. W przypadku
    > TPSA jest wskazanie lokalu i poza ten lokal generalnie nic nie wychodzi.
    > Umowa zawierana jest z człowiekiem więc... identyfikuje człowieka.

    Podpisałem umowę. Mam router, który dzieli łącze na 4 komputery: moje 2,
    żony i córki. Na wszystkich jest ten taki sam system operacyjny więc odpada
    np. "zliczanie" komputerów to wartościach TTL. Często jednocześnie na jednym
    komputerze jest zalogowanych kilku użytkowników i choć w danej chwili przed
    monitorem siedzi jeden, to programy uruchomione na pozostałych kontach dalej
    działają i może być aktywnych na raz np. kilka komunikatorów. Czyj komputer
    "namierzą"?

    > I jest serwer który ustala wewnętrzny rooting. W zakresie lokalu
    > odpowiada właściciel

    Jak napisałem mam router więc nie ma logów (w przeciwieństwie do serwera).
    Za udostępnianie plików przez córkę odpowiadam ja? A jak udostępnia żona to
    też?

    > Manipulacja. Ja mam ciekawsze zaklęcie: koleś ściągnął mp3, dla siebie
    > ale tym samym nie poszedł kupić płyty. Czyli osiągnął korzyść majątkową
    > nie wydając pieniędzy. Głupie nie? Ale typowe dla p.s.p ;)

    Ale to wcale nie znaczy, że ktoś jednocześnie poniósł z tego tytułu straty.

    JaromirD