  • Data: 2010-01-03 18:37:51
    Temat: Re: Jak to jest? ( prawo autorskie, P2P, pozwy.... )
    Od: Tomaszek <t...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2010-01-03 19:26, JaromirD pisze:
    > A co to jest kultowy film i skąd wiesz, że jest kultowy i dla kogo?

    Ano to już kwestia gustu, ale widzę, że jest parę filmów ponadczasowych,
    które przerosły swoje pokolenia. Oczywiście ich w sprzedaży nie ma ( nie
    spotkałem w Polsce, na Allegro, w sklepach internetowych ) Ja bym z
    wielką przyjemnością zapłacił twórcy filmu dla mnie kultowego, tylko nie
    mam takiej możliwości.

    Chcesz
    > obejrzeć - płać (choćby wypożyczalni).

    Czasami tak robię, ale oferta wypożyczalni jest mizerna. Tylko kino USA
    i to nowe. Starszych produkcji nie uświadczysz. Przynajmniej tam gdzie
    ja jestem zapisany ( osiedlowa wypożyczalnia )

    Daleki jestem od bronienia wytwórni i
    > ich wymyślonych praw autorskich ale ściąganie filmu tylko dlatego, że nie ma
    > się nic innego do roboty (no bo z czego bierze się chęć obejrzenia
    > wszystkiego, co da się ściągnąć), to zwykłe pasożytnictwo.

    Daleki jestem od ściągania wszystkich filmów czyli jak to się mówi,
    robienia kopii zapasowej internetu. Jednak po obejrzeniu nie każdy film
    okazuje się wart jego zachowania "na potem" mimo, że z opisu u recenzji
    wynikałoby co innego. Ale tego nie będę wiedział na pewno zanim nie
    ściągnę i nie zobaczę.
    | Ten post to moja prywatna opinia - nie musisz się z nią zgadzać. |
    | Nie należę do żadnej partii politycznej |