eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoJak sobie poradzić z operatorem sieci IDEA, m in. jak rozwiązać umowe?? Pomocy.. › Re: Jak sobie poradzić z operatorem sieci IDEA, m in. jak rozwiązać umowe?? Pomocy..
  • Data: 2005-02-23 20:01:19
    Temat: Re: Jak sobie poradzić z operatorem sieci IDEA, m in. jak rozwiązać umowe?? Pomocy..
    Od: Maciej Bebenek <m...@t...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Artur Ch. napisał(a):

    > Dobra - poddaje się ;)
    >
    > Ale powiedz proszę co Ci da dowód nadania poleconego listu albo i nawet
    > potwierdzenie odbioru?
    > Operator powie że dostał ..... pustą kopertę, czystą kartkę ....

    Ale zdajesz sobie sprawę, że w przypadku ewentualnego procesu (a o to
    nam na dobrą sprawę chodzi) sytuacja z faksem i z pustą kopertą są
    zupełnie inne?

    W pierwszym przypadku "wszyscy wiedzą", że faks może nie dojść. W drugim
    przypadku - pamiętaj, że poczta nie przyjmie LP bez adresu zwrotnego! -
    zawsze można się zapytać strony, dlaczego nie podjęłą żadnych kroków w
    tej sprawie?

    Można jeszcze, metodą Intrum Justitia, na kopercie umieścić duży
    czerwony napis - reklamacja usługi telekomunikacyjnej ;-)

    Z drugiej strony - wiele rzeczy słyszałem, ale o "pustej kopercie" w
    tego typu sytuacji jeszcze nie. Zwykle jest to zwykłe naciąganie
    terminu. Ostatnio tepe odpisało znajomemu, że "w sprawie Pańskiego
    wystąpienia z dnia 20 grudnia...". Oczywiście po terminie, który minął 5
    grudnia, a dowodem na to jest kopia potwierdzona w kancelarii Biura
    Zarządu Tepe :-)