eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoJak sobie poradzić z operatorem sieci IDEA, m in. jak rozwiązać umowe?? Pomocy.. › Re: Jak sobie poradzić z operatorem sieci IDEA, m in. jak rozwiązać umowe?? Pomocy..
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!newsfeed.gazeta.pl!newsfeed.tpinternet.pl!atlantis.news
    .tpi.pl!news.tpi.pl!not-for-mail
    From: Maciej Bebenek <m...@t...waw.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Jak sobie poradzić z operatorem sieci IDEA, m in. jak rozwiązać
    umowe?? Pomocy..
    Date: Wed, 23 Feb 2005 21:01:19 +0100
    Organization: tp.internet - http://www.tpi.pl/
    Lines: 35
    Message-ID: <cvinml$ags$1@nemesis.news.tpi.pl>
    References: <c7ISd.65056$2e4.24992@news.chello.at> <cvfjpd$1tl$1@nemesis.news.tpi.pl>
    <1pvlmj8sm6q8y$.dlg@elektro-instal.com>
    <cvg4q3$a93$1@atlantis.news.tpi.pl>
    <lLMSd.65260$2e4.57776@news.chello.at>
    <r...@e...com> <cvi574$kn2$2@nemesis.news.tpi.pl>
    <7nyzm2jppl9v$.dlg@elektro-instal.com>
    NNTP-Posting-Host: 80.55.24.130
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: nemesis.news.tpi.pl 1109189141 10780 80.55.24.130 (23 Feb 2005 20:05:41 GMT)
    X-Complaints-To: u...@t...pl
    NNTP-Posting-Date: Wed, 23 Feb 2005 20:05:41 +0000 (UTC)
    User-Agent: Mozilla Thunderbird 1.0 (Windows/20041206)
    X-Accept-Language: pl, en-us, en
    In-Reply-To: <7nyzm2jppl9v$.dlg@elektro-instal.com>
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:280296
    [ ukryj nagłówki ]

    Artur Ch. napisał(a):

    >>>że doszedł - to po wysłaniu faxu otrzymujesz raport który podaje czy
    >>>transmisja przebiegła poprawnie. Nie podaje oczywiście czy jest czytelny.
    >>
    >>I taki raport jest zdecydowanie niepodrabialny i wiarygodny itepe itede
    >
    >
    >
    > Dobra - poddaje się ;)
    >
    > Ale powiedz proszę co Ci da dowód nadania poleconego listu albo i nawet
    > potwierdzenie odbioru?
    > Operator powie że dostał ..... pustą kopertę, czystą kartkę ....
    >
    >

    Ale zdajesz sobie sprawę, że w przypadku ewentualnego procesu (a o to
    nam na dobrą sprawę chodzi) sytuacja z faksem i z pustą kopertą są
    zupełnie inne?

    W pierwszym przypadku "wszyscy wiedzą", że faks może nie dojść. W drugim
    przypadku - pamiętaj, że poczta nie przyjmie LP bez adresu zwrotnego! -
    zawsze można się zapytać strony, dlaczego nie podjęłą żadnych kroków w
    tej sprawie?

    Można jeszcze, metodą Intrum Justitia, na kopercie umieścić duży
    czerwony napis - reklamacja usługi telekomunikacyjnej ;-)

    Z drugiej strony - wiele rzeczy słyszałem, ale o "pustej kopercie" w
    tego typu sytuacji jeszcze nie. Zwykle jest to zwykłe naciąganie
    terminu. Ostatnio tepe odpisało znajomemu, że "w sprawie Pańskiego
    wystąpienia z dnia 20 grudnia...". Oczywiście po terminie, który minął 5
    grudnia, a dowodem na to jest kopia potwierdzona w kancelarii Biura
    Zarządu Tepe :-)

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1