eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoJak skutecznie zmusic wlasciciela psa do zakladania mu kaganca › Re: Jak skutecznie zmusic wlasciciela psa do zakladania mu kaganca
    From: "ONYX" <onyx78@[usunto]poczta.fm>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Jak skutecznie zmusic wlasciciela psa do zakladania mu kaganca
    Date: Sat, 29 Aug 2009 08:36:47 +0200

    Użytkownik "VanVonVen" <vanvonven@USUN__TO.interia.pl> napisał w wiadomości
    news:h78rsj$pv0$1@node1.news.atman.pl...
    > Witam
    >
    > Jakis czas temu pisalem na temat psa, ktorego posiada jedna mieszkanka w
    > moim bloku.
    >
    > Posiada ona Amstafa, pies jest agresywny, nie nosi kaganca, gdy jest
    > wyprowadzany na spacer.
    >
    > Kolejny juz raz zdarzyla sie sytuacja, ze pies z agresywnym nastawieniem
    > rzucil sie na winde, w momencie, gdy z windy wychodzila moja zona z
    > trzyletnia corka.
    > Niestety rozmowa dotyczaca kaganca spelzla na niczym, wlascicielka nic
    > sobie z tego nie robi.

> [...]

    1) Jak dla to powinienieś wnieść do Sądu Grodzkiego prywatny wniosek o
    ukaranie, dołączyć nagrranie, wziąć sasiada na świadka.
    2) Jak sąsiadka wyjdzie w wątpliwymstanie zaiwadomiś Policję, że po osiedlu
    chodzi osoba z niebezpiecznym luźno biegającym zwieżęciem i może być pod
    wpływem narkotyków (mandat + przynajmniej przetrzepią jej kieszenie).
    3) Czy sąsiadk am lokal na własność ?? Jeżeli nie można ze społdzielnią
    zatanowić się nad wysiudaniem jej z lokalu.

    ONYX
    Kraków