  • Data: 2011-01-28 17:30:42
    Temat: Re: Jak się pozbyć byłego męża z domu
    Od: witek <w...@g...pl.invalid> szukaj wiadomości tego autora

    On 1/28/2011 11:21 AM, Lidia Molenda wrote:
    > Użytkownik "cyklista"<c...@k...pl> napisał w wiadomości

    > Jeśli uzyskasz wymeldowanie to na pewno nie będzie już mieszkał, bo
    > inaczej jak chcesz kogoś wymeldować?
    >
    > No właśnie odpisano mi że pomimo wymeldowania on będzie mógł dalej mieszkac
    > :-( bardzo prosze jaśniejszą odpowiedź.
    >
    > Lidia

    odwrotnie.
    bedziesz go mogła wymeldowac, jesli on sie juz wyprowadzil.
    proba zrobienie tego w odwrotnej kolejnosci skonczy sie dla ciebie w
    sadzie ze strony urzedu meldunkwoego ze składanie fałszywych oświadczen.

    Ma prawo tak długo mieszkac jak długo fizyczynie mieszka i sie fizycznie
    nie wyprowadzi.
    Jedyna legalna droga to zlozenie wniosku do sądu o eksmisje i tylko
    komornik ma go prawo wyprowadzc bez pytania sie go o zgodę. Tylko, ze to
    ty musisz wskazac lokal do ktorego komornik ma go wyprowadzic lub sama
    taki lokal zapewnic.

    Kazde twoje działanie bez asysty komornika moze sie skonczyc z jego
    strony pozwem o nrauszenie miru domowego i przywrocenie posiadania i
    zwrot kosztów zamieszkania do czesu kiedy komornik wprowadzi go
    powtornie do twojego mieszkania.
    A przez ten rok moze sobie spokojnie cos wynajac na twoj koszt. zwrocisz
    co do grosza.

    Wiec, albo on sam sie wyprowadzi zabierajac graty i wowczas masz go juz
    prawo nie wpuscic, albo skladasz wniosek do sadu o eksmisje zeby
    wyprowadzil go komornik.
    Wymeldowac, jesli sam tego nie zrobi, mozesz dopiero po fakcie, kedy
    faktycznie przestanie mieszkać.