  • Data: 2011-01-28 19:37:09
    Temat: Re: Jak się pozbyć byłego męża z domu
    Od: witek <w...@g...pl.invalid> szukaj wiadomości tego autora

    On 1/28/2011 12:09 PM, Lidia Molenda wrote:

    > Bardzo Panu dziękuję, dużo mi to wyjaśniło, a jak już go spłacę a on nadal
    > będzie zwlekał z wyprowadzką ? to wtedy ten komornik ? czy sąd ? bo nie mam
    > lokalu żeby go eksmitować.

    wowczas w sądzie składa się wniosek o eksmisję, z wyrokiem sądu idzie
    się do komornika, który może go siłą wywalić, ale musi mieć gdzie.
    Formalnie lokal zapewnic ma miasto, ale ono takich lokali nie ma, wiec
    nie zapewni.
    To ty niestety musisz wskazac gdzie komornik ma go wywalic.
    to moze byc klitka 5 x 5 m, z kilblem na korytarzu, ale musi być.
    No chyba, ze ma jakies inne mieszkanie do ktorego moze sie wyprowadzic.
    W ogole bym sobie tym głowy nie zawracał, bo jesli do tego dojdzie to i
    tak lepiej zlecic to prawnikowi, który zrobi to dobrze. Eksmisje na bruk
    sa wyjątkowe, ale jeśli wykazesz, ze kase na kupno chaty ma ale mu sie
    nie chce, to mozesz to uzyskac.
    Po za tym, od momentu rozwodu i spłaty, w zasadzie masz prawo wyznaczyc
    mu czynsz za najem, wiec dlaczego by nie. Szczegóły u dobrego prawnika,
    który w tym siedzi. Tu pomocy nie uzyskasz.