  • Data: 2007-06-10 06:34:56
    Temat: Re: Jak sie ma predkosc?
    Od: "szerszen" <s...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "SHP" <s...@o...org.kasuj> napisał w wiadomości
    news:f4faue$lid$1@inews.gazeta.pl...

    > Skoro nie widział, a mimo to nie zwolnił, to tym bardziej debil.

    a patrzac z drugiej strony, skoro piesi poruszajacy sie duuuuzo wolniej i
    zatrzymujacy praktycznie w miejscu, weszli pod kola samochodu to tym
    bardziej debile i tylko darwin sie cieszy
    prawda ze mozna patrzec na to z tej strony

    dodatkowo spaprali chlopakowi zycie

    kazdy kij ma dw konce

    i tak dla wyjasnienia, nie bronie kierowcy, nie bylo mnie tam i nie znam
    szczegolow, ale latwo ferowac wyroki na odleglosc

    > Jeśli on nie widział pieszych, to również piesi mogli nie widzieć
    > samochodu, zwłaszcza takiego, który jedzie nieco szybciej, niż sięga
    > wzrok..

    z tym ze on mogl ich nie widziec spowodu drzew rosnacych przy przejsciu,
    samochodu zaparkowanego z boku itd, oni powinni go i slyszec i widziec, a w
    kazdym razie powinni sie rozejzec przed wejsciem na pasy, w koncu to w ich
    interesie