  • Data: 2007-06-09 23:24:24
    Temat: Re: Jak sie ma predkosc?
    Od: Andrzej Zbierzchowski <...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

    666 pisze:
    > Przy czym żeby ZABIĆ dwie osoby to zwykle trzeba mieć konkretną prędkość...
    > 8 lat bez zawiechy byłoby +/- sprawiedliwe.
    > JaC
    > PS. Jesli ktos mysli inaczej niech sobie pomysli, że była to jego córka i brat.

    Tania demagogia.
    Pojeździj sobie po starej Pradze. Zobaczysz sobie jak po Ząbkowskiej i
    Kawęczyńskiej snują się święte krowy bez względu n a to czy jest
    przejście dla pieszych czy nie jest a jeśli jest - to czy ze światłami a
    jeśli ze światłami to jakie akurat się świeci. Nie wiem jak trzeba być
    tępym aby wleżć pod samochód - no po prostu nie wiem. Kierowca choćby
    nei wiem jak szybko jechał to jechał JEZDNIĄ. Jezdnią, która jest dla
    samochodów. A nie chodnikiem, który jest dla pieszych. Jak ja się
    wpierdolę na jezdnię i mnie ktoś załatwi to będzie to tylko i wyłącznie
    moja wina.

    Piesi nie mają z samochodem żadnych szans. Tylko nie sposób im tego
    wytłumaczyć...
    --
    Pozdrawiam - Andrzej Zbierzchowski

    Strzeżcie się kwasu faryzeuszy. Nie ma bowiem nic ukrytego, co by nie
    wyszło na jaw, ani nic tajemnego, co by się nie stało wiadome. Dlatego
    wszystko, co powiedzieliście w mroku, w świetle będzie słyszane, a
    coście w izbie szeptali do ucha, głosić będą na dachach (Łk 12,1-3).