  • Data: 2007-06-09 19:31:28
    Temat: Re: Jak sie ma predkosc?
    Od: "Moon" <w...@a...com> szukaj wiadomości tego autora

    Anka77 wrote:
    > Inny przypadek.
    > Robotnik pracuje na dachu.
    > Spada na zaparkowany samochód i ginie.
    > Gdyby nie było tak samochodu, to może by przeżył.
    > Samochód był zaparkowany w miejscu niedozwolonym.
    >
    > Czyli sytuacja podobna do opisanej.
    > Właściciele samochodów popełnili wykroczenia w obu
    > przypadkach.
    > Rozumiem, że właściciel samochodu pójdzie do pierdla,
    > bo źle zaparkował samochód?

    akurat to nie jest dobry przykład, bo gdyby nie było auta, to pieprznął by o
    beton i na to samo wyjdzie.

    dobry przykład to taki, że jedzie ktoś pijany szosą, w nocy, a na szosie
    zaparkowany, nieoświetlony kombajn. I wypadek. I jedno i drugie _przyczynia_
    się do wypadku.
    jak już pisałem, sąd musi określić STOPIEŃ winy i rozpatrzyć na ile kto się
    przyczynił do sytuacji, na ile wzajemne roszczenia się znoszą.

    moon