  • Data: 2007-06-08 14:21:30
    Temat: Re: Jak sie ma predkosc?
    Od: M&C <c...@C...pl> szukaj wiadomości tego autora

    RoMan Mandziejewicz pisze:

    > Jassssne. Twoje doświadczenie jako kierowcy zapewne powala.

    Za to doświadczenie jako pieszy mam spore ;-P . Spróbuj popatrzeć na to
    z drugiej strony.

    > Szkoda, że tak lekkomyślnie usunęłaś dalszą część posta.

    Tę, że warto zwalniać tylko tam, gdzie jest mały ruch?

    > Zupełnie inaczej jedzie się przez wioskę, przez którą przejeżdża 5
    > samochodów dziennie - tam 50 km/h może być szaleńczą brawurą. Podobnie
    > na bocznych uliczkach/dróżkach osiedlowych w miastach. Nawet jeśli nie
    > jest to strefa zamieszkania - warto zwolnić.

    Naprawdę spora część wiosek to "ulicówki", zabudowania są wzdłuż głównej
    ulicy. Bocznych uliczek najczęściej tam brak.

    --
    Robótki Marzeny
    http://fanturia.googlepages.com/home