  • Data: 2007-06-08 18:02:59
    Temat: Re: Jak sie ma predkosc?
    Od: venioo <v...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    PAndy pisze:

    > heh o naiwnosci ludzka - cialo ludzkie jest tak delikatne i myslisz ze
    > tych dwoje bylo w lepszym stanie?
    > zreszta pare dni temu byl link do prezentacji policji ktory ogladaja
    > sobie kierwcy chcacy odrobic czesc punktow karnych.
    > Najgorsze co moze byc to wlasnie przeswiadczenie ze TO na TYCH fotkach
    > jest gdzies tam i nie dotyczy nas...
    > Dotyczyc z cala pewnoscia po prostu jako kierowca nie widziales
    > zmasakrownych ludzkich cial i tyle... dopoki nie zobaczysz to nie uwierzysz
    > a ludzie sa tacy delikatni... i naprawde nie maja zadnych szans w w
> [...]

    Ale ja nigdzie nie napisalem, ze czlowiek jest pancerny!
    I grzecznie zwalniam do 50kmph w terenie zabudowanym, itd itp.
    Tylko popatrz na te zdjecia! Ten autobus co przejechal jakas-tam osobe
    (zdjecie jak z Indii albo cos w tym rodzaju) watpie zeby jechal szybciej
    niz 50kmph, a w technologii kosmicznej to on raczej nie jest zeby byl
    supercichy, malutki tez nie jest zeby go nie zauwazyc. I co, powiesz mi,
    ze to wina kierowcy byla i umyslnie w kogos przycelowal????
    Ta ciezarowka na rosyjskich numerach tez nie wyskoczyla nagle zza
    zakretu, a malutka to ona nie jest, zeby nie zauwazyc albo nie uslyszec.
    --
    venioo