  • Data: 2004-10-07 12:01:28
    Temat: Re: Jak sie im odwdzieczyc
    Od: "Maciu" <j...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Alez my wszyscy rozumiemy drogi Maciusiu. Zdajemy sobie tez sprawe z tego,
    > ze podpisales fakture na 7.000 i dlatego, jesli bedziesz chcial zalatwic
    > sprawe PRAWNIE tyle wlasnie - ani grosza mniej czy wiecej - masz szanse
    > odzyskac.
    > Swoim podpisem poswiadczyles, iz dales sprzedawcy SIEDEM TYSIECY ZLOTYCH a
    > on Ci dal samochod. Zadnemu sadowi nie udowodnisz, ze bylo inaczej.
    > A moze miales ukryta kamere ?
    >
    > Byc moze sprawe da sie zalatwic BEZPRAWNIE - wynajmujac ruskich,
    korzystajac
> [...]
    i o to chodzi!
    wiem ze podpisalem i to mnie boli, ale o kwocie faktury dowiedzialem sie
    dopiero jak auto przyjechalo. wiec jakbym nie podpisal to zaliczke bym
    stracil, a nie bylo to malo, w kazdym razie mi sie nie przelewa. Ukrytej
    kamery nie mialem, ale juz nad tym pracuje i zamierzam zakupic kolejne od
    nich auto. Mam co prawda swiadkow i to 3, ale nie wiem czy to cos da. w
    kazdym razie zostalem nabrany jak gowniarz i to mnie wkurwia, bo nie od dzis
    kupuje auta. Tyle ze jak kupowalem za granica i bralem maly rachunek to
    wiedzialem po co mi to bylo, a tutaj? zaplacilem 30tyś i na tyle chcialem
    fakture.
    badz co badz, nie chodzi juz o to co im zrobic, bo sposob i tak jakis
    znajde, jest ich miliony, ale chodzi o to zeby nikt inny sie nie dal nabrac,
    bo chlopaczki zdaje sie ze sprzedaja auta jak cieple buleczki.
    ale zaden z was nie zapytal co i jak, wiec koniec tematu
    Cu