  • Data: 2004-10-07 12:33:45
    Temat: Re: Jak sie im odwdzieczyc
    Od: "Maciu" <j...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Madry Polak po szkodzie.
    > Nie sadze, zeby dali sie na to zrobic, chyba, ze kogos im podstawisz.

    dokladnie, zamierzam kogos podstawic..

    > To wlasnie moi przedpiscy Ci wyraznie mowili, a Ty sie obrazales.

    no bo nie potrzebowalem dowiedziec sie czegos co wiedzialem, chcialem sie
    dowiedziec czy prawo stoi po mojej stronie

    tak czy siak, czlowiek glupim sie rodzi i glupim umiera. a tym co uwazaja ze
    nigdy nie dadza sie zrobic w ... jeszcze wspomna moj post. Ludzie dzisiaj
    tak kombinuja ze tylko za glowe sie lapac. uwierzcie mi ze obejrzalem to
    auto tak jak tylko dalo sie, nawet polozylem sie pod nim. i co z tego?
    podloga nie ruszona, a auto mialo pod blotnikiem skoszone inne blachy. wiec
    nie bylo mozliwosci obejrzec tego. ale cooz. oby tylko ostatni raz.