    From: "Krzysztof Winnicki" <k...@g...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Jak się bronić przed niesprawiedliwym mandatem.. ? !!
    Date: Sat, 14 Jan 2006 19:03:55 +0100

    > Pewnie pomyslisz, ze bede zlosliwy. I bedziesz mial racje. Ale dam ci po
    > prostu dokładną odpowiedz na to pytanie: JEZDZIC PRZEPISOWO.

    Pewnie, że pomyśle że jesteś złośliwy, chociażby dlatego że nie czytasz
    dokładnie
    mojej wersji i wypowiadasz się z góry zakładając że jechałem jak wariat.
    Otóż, mam prawko od roku, boję się szybkiej jazdy, nie czuję się pewny
    leciąc 110,
    dlatego setki nigdy nie przekraczam, czasem w ekstremalnych sytuacjach kiedy
    trzeba
    kogoś szybko wyprzedzić, na ogół lece 90, bo czuję wtedy że jestem w stanie
    zapanować nad samochodem (chociaż pewności nigdy nie ma nawet doświadczony
    kierowca).

    Sprawa jest taka, jechałem 90 a na radarze pokazali mi 135 km/h.
    Co mam robić w takiej sytuacji ? W takim sposób gliniarze wyrabiają sobie
    dzienne normy, a ja wcale nie mam zamiaru następnym razem (tfu, tfu !!)
    płacić
    za ich widzimisię !! Co innego gdybym naprawde pędził te 135... ehh

    KW