  • Data: 2006-01-14 18:57:28
    Temat: Odp: Jak się bronić przed niesprawiedliwym mandatem.. ? !!
    Od: "Lukasz" <b...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Pokazali mi na radarze 135 km/h !!

    1). Radar ma funkcję pokazującą czas od ostatniego pomiaru. Zawsze możesz
    poprosić o wyświetlenie tego info.
    2). O homologację nie pytaj, bo teraz smerfy bardzo tego pilnują i tylko ich
    zdenerwujesz
    3). Prawdopoodbnie to ten gość obok Ciebie jechał 135. Nie wiem, jak się
    kończa takie sprawy, ale zawsze masz możliwość niezgodzić się i czekać na
    sprawę w sądzie grodzkim. Ale dla 100 zł to chyba szkoda zachodu.
    4). Policjantom nie wolno zapraszać nikogo do radiowozu. Chyba, że w
    naprawdę wyjątkowej sytuacji.
    5). Możesz zgłosić telefonicznie dyżurnemu, że widziałeś, jak przyjmowali
    łapówkę.

    Niestety takie jest życie, że jak jeździłem w hurtowni kilka lat temu, to
    bardzo często mnie zatrzymywali. Gość zawsze coś znalazł w aucie, a to
    obicie, albo luz na kierownicy, potem szedł na pakę, patrzył co wiozę i na
    bezczelnego: "a może dałby pan kilka tych reklamówek".

    --
    Lukasz
    N 50 05' 04"