  • Data: 2006-01-14 18:15:58
    Temat: Re: Jak się bronić przed niesprawiedliwym mandatem.. ? !!
    Od: "Krzysztof Winnicki" <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > powiedz mi kto jeździ przepisowo???
    > czy KTOKOLWIEK jedzie przepisowo np. traktem brzeskim w warszawie?
    > Pojedź tam przepisowo to cie zatrąbią pozostali kierowcy.

    Z takich beznadziejnie postawionych ograniczeń korzystają niebiescy,
    zamiast występować z wnioskami o przestawienie ograniczeń w miejsca naprawde
    niebezpieczne i zagrażające bezpieczeństwu ruchu drogowemu.

    Mnie załapali na drodze krajowej w Osiece (Bartoszyce-Olsztyn), na wjeździe
    do wioski.
    Tzn stali przy tabliczce oznaczającej wjazd do wioski.
    Nie wiem czy było by to możliwe abym na tak krótkim odcinku na jakim mnie
    złapali, osiągnął
    135 km/h, ale jeśli już bym osiągnął, na pewno bym nie zdążył spokojnie
    wyhamować koło nich.
    Gliniarz, który stał z suszarką tylko się zaśmiał że z silnikiem 1,8 dam
    radę się tak szybko rozpędzić, heh.

    Tak więc, czy mam jakieś prawa... czy gliniarz zawsze może mi pokazać jakiś
    poprzedni pomiar a ja muszę
    to zatwierdzić... A nawet jeśli nie zatwierdzę i sprawa pójdzie do sądu
    grodzkiego, to i tak im nic nie udowodnię...

    KW