    From: zupa <b...@o...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Jak sędziowie rozumieją sprawiedliwoś ć...
    Date: Thu, 30 Nov 2006 18:10:49 GMT

    Kira wrote:

    > Re to: zupa [Thu, 30 Nov 2006 14:44:17 GMT]:

    > Pardon? Czy ty właśnie zasugerowałeś, że należy pozwalać
    > złodziejom bezkarnie kraść z powodu fochów starszego faceta?
    >

    > Kira (zaskoczona)

    Zaraz, zlodzejami to dopiero beda po prawomocnym wyroku. Narazie
    trzymajmy sie ze tak _twierdzi_ milicjant z Dworca Centralnego. Rownie
    dobrze moglo byc tak, ze stary pryk ma skleroze, zapomnial teczke w
    wagonie, a wspolpasazer ja chcial oddac do biura rzeczy znalezionych.

    Mozliwe?

    I jezeli pryk sam sabotuje sprawe, to sedzia powinien po nieudanych
    probach (grzywny, eeeeeeeeewentualnie areszt) sprawe umorzyc. Tak sie
    robi w panstwie prawa.

    I nie zapominaj, ze chodzi o jakas tam teczke, wartosci moze 100 zl, a
    nie wielkich kasiarzy.