  • Data: 2004-08-28 16:46:39
    Temat: Re: Jak rozwiazac sprawe...
    Od: "RYCHU" <a...@t...h4k3r.biz> szukaj wiadomości tego autora

    "tootaatoo" <p...@t...pl> wrote in message
    news:cgq8kd$n0q$1@atlantis.news.tpi.pl...
    > Co zrobic gdy wplacilo sie pieniadze na konto kontrahenta,tzw.przelew a
    ten
    > wzamian mial przeslac pod wskazany adres rzecz za ktora wczesniej
    zaplacilem
    > przelewem
    > Jak odzyskac pieniadze,gdyz kontrahent nie wywiazuje sie z umowy a ja
    wciaz
    > czekam i czekam na zaplacona przeze mnie paczke(350zl);-(
    > pozdrawiam

    Na 200 tranzakcji jedna osoba postanowila mnie oszukac .... na 80zl ...
    zglosilem sprawe na policje oni po numerku konta doszli to tego goscia .. po
    miesiacu gosc postanowil sam odeslac kase tylko ze bylo juz za pozno ..
    sprawa trafila do sadu ... niestety minelo juz pol roku i cisza , przyszlo
    jedynie powiadomienie o tym kiedy odbedzie sie rozprawa .