eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoJak potraktowac taka reklamacje › Re: Jak potraktowac taka reklamacje
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.rmf.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.onet.pl!not
    -for-mail
    From: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Jak potraktowac taka reklamacje
    Date: Wed, 12 Nov 2008 00:02:53 +0100
    Organization: Onet.pl
    Lines: 41
    Message-ID: <gfd2v6$tgr$1@news.onet.pl>
    References: <s...@l...localdomain>
    NNTP-Posting-Host: cqz131.neoplus.adsl.tpnet.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-2"; reply-type=original
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: news.onet.pl 1226444582 30235 83.29.174.131 (11 Nov 2008 23:03:02 GMT)
    X-Complaints-To: u...@n...onet.pl
    NNTP-Posting-Date: Tue, 11 Nov 2008 23:03:02 +0000 (UTC)
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2900.5579
    X-Sender: QL5I7LBBij6SHJYAWddtbkhWDluRoz6J
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2900.5512
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:562932
    [ ukryj nagłówki ]

    Brzezi wrote:
    > Witam.
    >
    > Oddalem ostatnio buty do reklamacji, to juz byl drugi raz, wlasciwie
    > ta sama wada, odklejenie sie podeszwy i rozprucie skory, buty co
    > prawda maja juz poltora roku, no ale gwarancja 2 lata, buty nie
    > nalezaly do tanich, a wrecz przeciwnie, wiec oczekiwalem odpowiedniej
    > jakosci.
    >
    > Tym razem w roszczeniach zaznaczylem opcje "odstapienie od umowy", co
    > w odpowiedzi reklamacyjnej zostalo ujete jako "zwrot gotowki".
    > inne opcje roszczen to: naprawa/wymiana/obnizenie ceny, jednak
    > zaznaczylem tylko i wylacznie odstapienie od umowy.
    >
    > Podczas reklamacji sprzedawca powiedzial mi, ze buty zostana oddane do
    > rzeczoznawcy, i w przypadku jezeli stwierdzi ze buty nadaja sie do
    > naprawy, to sie ze mna skontaktuja, bo w koncu nie wyrazilem checi
    > naprawy. i wtedy ewentualnei bede mogl podjac decyzje o naprawie.
    >
    > Dzisiaj poleconym dostalem wlasnie wynik, reklamacji:
    >
    > "...Stwierdzam iz kwestionowane polaczenia sa zmiana nieistotna,
    > mozliwa do usuniecia poprzez polaczenie elementow skladowych. Po
    > dokonanej naprawie, obuwie nadal nadaje sie do dalszego uzytkownia.
    > Zgodnie z ustawa z dnia 27 lipca 2002r. o szczegolnych warunkach
    > sprzedazy konsumenckiej oraz zmianie Kodeksu cywilnego
    > /Dz.U.02.141.1176/art..8.1 sprzedawca dokonal naprawy na wlasny
    > koszt. Zyczymy zadowolenia z dalszego uzytkownia obuwia. Brak podstaw
    > do uznania reklamacji."
    >
    > Tylko jak do tego podejsc, reklamacja nie zostala uznana, ale
    > naprawiono mi buty, choc tego sobie nie zyczylem? :)
    >
    > Czy jest tutaj wszystko ok? mozna sie do czegos przyczepic? mam
    > grzecznie isc odebrac naprawione buty, chociaz nie chcialem zeby mi
    > je naprawili? :)

    niestety takie mamy gówniane prawo konsuemnckie, które nie chroni w żaden
    sposób konsumenta. Mogą te buty naprawiac 30 razy, moga je naprawiac rok i
    pozostaje tylko sad i procesowanie sie.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1