    From: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Jak pomoc nie szkodzac...?
    Date: Wed, 15 Jun 2005 00:55:05 +0200

    Użytkownik "Kira" <c...@-...pl> napisał w wiadomości
    news:d8nlrr$76q$1@nemesis.news.tpi.pl...

    Przy urzędzie gminy jest coś takiego, jak Ośrodek Pomocy Społecznej.
    Zapytaj tam. Możesz nie podawać, o kogo Ci chodzi, choć jeśli nawet
    podasz, to powątpiewam, czy urzędnicy z własnej woli rzucą się do
    ganiania za panienką. Jest kilka fundacji pomagających czy to matkom,
    czy to dzieciom. Można ewentualnie zastanowić się nad Kościołem, który
    też ma swoje ośrodki pomocy. Ale niepokoi mnie brak tych dokumentów.
    Cokolwiek poważniejszego byś chciała dla niej zorganizować, to potrzebny
    jest dowód osobisty i metryka dziecka. Bez tego nikt ze środków
    publicznych nic nie wypłaci.