    From: Tristan Alder <s...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Jak pisać reklamację do NOM
    Date: Wed, 29 May 2002 21:57:27 +0200

    Dnia pewnego pięknego (Wed, 29 May 2002 00:50:01 +0200), Gotfryd
    Smolik - listy dyskusyjne <s...@s...com.pl> był(a) napisał(a):

    > Dobrze gada....

    Przeca wiem :-)

    > Jasne. Faktury VAT.

    Tak słyszałem.

    >I NOM nie ma kopii, znaczitsja,
    >twoim zdaniem.

    Manie kopii to nie to samo co manie bazy...
    a) trzeba by ją przepisać
    b) byłoby to bezprawne, gdyż właściciele danych nie wyrazili zgody na
    ich przetwarzanie przez NOM

    >A NIP 522-24-99-304 to sekcja krasnoludków
    >w TPSA ;)

    Nie, chodzi o to, że po prostu TPSA wypełnia danymi o abonencie oraz
    drukuje faktury...

    --
    Jego Eminencja Tristan hrabia Alder
    (ZTJ: Przemysław Adam Śmiejek)