  • Data: 2002-05-28 22:50:01
    Temat: Re: Jak pisać reklamację do NOM
    Od: Gotfryd Smolik - listy dyskusyjne <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Tue, 28 May 2002, Tristan Alder wrote:
    [...]
    >+ Ta... To po co dzwoniłeś nimi? Trza było skorzystać Netii...

    Dobrze gada....

    >+ >Co do faktur, to mam wątpliwości, czy nie naruszają ustawy o ochronie danych
    >+ >osobowych (czy ktoś udostępniałe je NOMowi, albo wyrażał na to zgodę?).
    >+
    >+ Nie. To TPSA wystawia w imieniu NOMa...

    Jasne. Faktury VAT. I NOM nie ma kopii, znaczitsja,
    twoim zdaniem. A NIP 522-24-99-304 to sekcja krasnoludków
    w TPSA ;)
    To ja cię poproszę na sąsiednią grupę (...podatki) ! -:>
    coby ustalić w której ustawie zezwala się na nieposiadanie
    kopii faktury (nie mylić z *podpisaną* kopia faktury !)
    Uprzedzam że zacząłem od wyjęcia faktury NOM z koperty :)

    Pozdrowienia, Gotfryd