  • Data: 2005-06-03 21:54:58
    Temat: Re: Jak obronic się przed głupota zakł. energetycznego
    Od: "MarekZ" <m...@w...irc.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "PAweł" <p...@w...uzyjskrotu.pl> napisał w
    wiadomości news:d7qfe1$qps$1@nemesis.news.tpi.pl...

    > Jak przymusić ZE do konkretnej akcji? - rozważam oskarżenie ich o
    > zmuszanie
    > mnie o niekorzystne rozporządzanie mieniem i zażądanie naprawienia
    > szkodypolegającej na dopuszczeniu do poboru energii i obciążania
    > mnie
    > rachunkami za to zużycie, którego to zużycia nie byłoby, gdyby ZE
    > postąpił
    > zgodnie z moim wezwaniem.
    > Co PT grupowicze na to?

    No ja na przyklad na to, ze sam sobie chyba generujesz jakies
    wirtualne problemy. Po prostu wypowiedz umowe ZE i tyle, a nie opisuj
    jakies "sytuacje". Licznik zostanie zdjety. Malo wiarygodnie wyglada
    tez dla mnie ta skala zadluzenia. W Krakowie w moim bloku, przy
    zadluzeniu 2-miesiecznym rzedu 200 zł, sa plombowane bezpieczniki i
    odcinany doplyw pradu.

    marekz