  • Data: 2005-06-03 22:56:52
    Temat: Re: Jak obronic się przed głupota zakł. energetycznego
    Od: "MarekZ" <m...@w...irc.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "PAweł" <p...@w...uzyjskrotu.pl> napisał w
    wiadomości news:d7qn0v$9da$1@nemesis.news.tpi.pl...

    > A co do meritum, -nie mogę wypowiedzieć umowy ZE, bo wówczas
    > podstawię się
    > tym nielegalnym lokatorom, którzy będą mogli prawnie oskarżyc mnie o
    > ich
    > szykanowanie i nawet o odszkodowanie. Zgodnie bowiem z idiotyczną
    > Ustawą o
    > ochronie lokatorów.. itd, tak jak ją rozumiem, patrz

    Naprawde olal bym jakas tam ustawe o ochronie praw lokatorow i
    natychmiast wypowiedzial umowe ZE. Rozumiem, ze umowe najemcom juz
    wypowiedziales, tak jak napisales. Niech Cie pozywaja. Bedziesz sie
    tym przejmowal za 2 lata, o ile to zrobia. A do jakiej wielkosci moze
    urosnac dlug wygenerowany przez nich, przez te 2 lata ? No chyba, ze
    ten lokal, to nie jest twoja wlasnosc, czy sa tam jeszcze jakies inne
    dziwne kwestie.

    Brak sankcji ze strony ZE mnie niepomiernie dziwi. Czy to Enion ?

    marekz