  • Data: 2005-06-04 14:56:21
    Temat: Re: Jak obronic się przed głupota zakł. energetycznego
    Od: "Daniel" <x...@d...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "PAweł" <p...@w...uzyjskrotu.pl> napisał w
    wiadomości news:d7s7f1$ing$1@nemesis.news.tpi.pl...

    > Macie racje pod kątem logiki, poczucia sprawiedliwości i moralności,
    > ale...niestety niekoniecznie macie racje w świetle przepisów prawa:(, w
    > szczególności w świetle Ustawy o ochronie lokatorów...itp (zreszta sama
    > jej
    > nazwa jest wiele mówiąca), która
    > "wysmażył" synalek prof. Zolla, kiedy jeszcze studia konczył, a posły-osły
    > ją zatwierdzili.
    >
    > 1.Mieszkajacy nawet bez umowy dalej jest lokatorem, tyle, że nazywa się
    > bezumownym, ale w gruncie rzeczy chronią go przepisy tej ustawy tak samo,

    Ustawa definiuje lokatora (Art. 2 ust 1 pkt 1) jako:
    "[...]najemcę lokalu lub osobe uzywajaca lokal na podstawie innego tytulu
    prawnego niz prawo wlasnosci"
    Na postawie jakiego tytulu prawnego Twoi lokatorzy zajmuja lokal? Jezeli
    umowa najmu juz wygasla, nie maja juz zadnego tytulu prawnego. Ja bym ich
    oskarzyl o wtargniecie i zazadal odszkodowania, a wczsniej usunal za pomoca
    Policji (Nie czujesz sie czasem zagrozony? Obcy ludzie wtargneli na teren
    Twojego lokalu....dzwon, co sie bedziesz:))

    > 2.Tak jak napisano w przytoczonym przeze mnie art.6a tej Ustawy
    > wynajmujacy
    > musi lokatorowi (nie ma rozróżnienia, czy legalnemu, czy bezumownemu)
    > zapewnic możność korzystania z mediów.

    Dokladnie, ale ustawa dokladnie definiuje, kto jest lokatorem, wlasnie w art
    2 ust 1 pkt 1, ci ludzie nie sa, ich tam po prostu w swietle prawa nie ma...

    pozdr
    daniel.