  • Data: 2005-06-03 23:19:14
    Temat: Re: Jak obronic się przed głupota zakł. energetycznego
    Od: "MarekZ" <m...@w...irc.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "PAweł" <p...@w...uzyjskrotu.pl> napisał w
    wiadomości news:d7qo2f$eo9$1@nemesis.news.tpi.pl...

    > Staram jednak mysleć perspektywicznie i szukam rozwiązania, które mi
    > umożliwi.
    > Rozwiązania "siłowe" i ryzykowne prawnie zostawiam na "czarną
    > godzinę"

    > Oczywiscie 2 lat nie będę czekać. Dziwnych kwestii nie ma.

    Zobaczymy co napisza inni, ale jesli o mnie chodzi, kwestia potrzeby
    natychmiastowego wypowiedzenia umowy Stoenowi wydaje mi sie
    bezdyskusyjna. Stoen nie moze zignorowac wypowiedzenia, no a jak
    zignoruje, to ktos bedzie z tej energii elektrycznej korzystac za
    darmo.

    > Oni sie tym nie muszą martwić,- za dług odpowiadam ja i mają jego
    > zabezpieczenie w postaci chociażby mieszkania:(.

    Eeeee. Nie tak latwo maja wcale, nie tak latwo. Dlatego mnie to tak
    dziwi.

    marekz