  • Data: 2013-09-06 20:20:57
    Temat: Re: Jak napisać odwoładnie do Sądu?
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:l0d5ao$a0t$1@node1.news.atman.pl...

    > w świetle tego:

    > Ja zaś odnoszę wrażenie, że udzieliłem odpowiedzi właśnie takiej, jakiej
    > zgodnie ze "specyfiką" tej grupy oczekiwał piśca.
    > Chciał dowiedzieć, czy da się "zgodnie z prawem" wymigać z
    > płatności, no to napisałem, że tak. Pokazałem jednak, że jest poza tą
    > marchewką i kij.
    >
    > Dodam w ramach ciekawostki, że :
    >
    > Procesowałem się z podmiotem X. Finalnie jednak udało się zawrzeć ugodę
    > przed sądem. Sąd tym samym zakończył postępowanie, koszty wrzucił 50/50
    > na strony. No i mnie się zapomło w terminie kosztów zapłacić, mimo, że
> [...]

    Jeśli jakiś podmiot korzysta z KRD i tego typu baz w sytuacji, gdy te
    wrzucają tam z automatu wierzytelności niewymagane, a nie zdaje sobie
    sprawy z tego, co ta baza zawiera, to zalecałbym sporą ostrożność w
    kontaktach gospodarczych z takim podmiotem. Zauważ, że te rejestry w ogóle
    nei weryfikują danych, a co więcej nie ma praktycznej kontroli nad tym, co
    oni sobie tam wypisują. Jednym ze sposobów wyeliminowania konkurencji jest
    powpisywanie jakiś mniej lub bardziej wyimagowanych wierzytelności .
    Rzekomy wierzyciel może przez dłuższy czas nawet nie wiedzieć, że go tam
    wpisano. Znam z pracy takie przypadki. Informacje gospodarcze były dobrym
    pomysłem, ale przez brak realnego nadzoru nad tymi bazami trochę wypatrzono
    pomysł.