  • Data: 2013-09-06 22:01:11
    Temat: Re: Jak napisać odwoładnie do Sądu?
    Od: "Rafał \"SP\" Gil" <u...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2013-09-06 20:40, Robert Tomasik pisze:

    > instytucje powinny mieć zakaz gromadzenia danych o takich
    > długach, których nie wolno egzekwować.

    Jestem za. Pod warunkiem wrzucenia do KK albo KW jakiegoś
    "hamulca" na takich, co zaciągają zobowiązania z góry upatrzonym
    zamiarem nie wywiązania się z nich. (hamulec ala artykuł na
    szalbierstwo).

    Takich ludzi jest naprawdę bardzo wiele. Większą ilość (kwotowo
    i ilościowo) niespłacanych zobowiązań stanowią zobowiązania
    "drobne" niźli to co wszyscy jak mantrę powtarzają "inni kradną
    miliony".

    Znam przypadki, gdzie ktoś ma np powyżej 30 drobnych
    niespłacanych kredytów w różnych bankach i z uśmiechem na ustach
    bierze 31, nie będąc w sytuacji, że potrzebuje się zadłużyć.

    Ba, najlepsi są Ci co piszą wnioski do wydziału ksiąg
    wieczystych o wykreślenie hipoteki w związku z upłynięciem 3
    letniego okresu przedawnienia zobowiązania zabezpieczonego
    hipotecznie, pomimo braku nawet złotówki od dnia zaciągnięcia
    zobowiązania :)
    Kontakt: Wrocław +48 71 718 70 90