  • Data: 2013-09-07 00:55:17
    Temat: Re: Jak napisać odwoładnie do Sądu?
    Od: "Rafał \"SP\" Gil" <u...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2013-09-06 23:27, Robert Tomasik pisze:

    > 286 kk

    Nie. Bez sensu zupełnie, nie o tym piszę. Spójrz na artykuł,
    który wskazałeś, a następnie na konstrukcję art 121 KW. W 121 KW
    jest krótko i zwięźle - 3 razy fikniesz i możesz mieć problem.

    VS

    286kk:
    Tu musisz udowodnić, że ktoś brał kredyt/pożyczkę celem
    osiągnięcia korzyści - czyli musisz udowodnić zamiar niespłacania.
    Brałeś udział w postępowaniu z w/w art ? Powiem tak: udowodnij
    zamiarem człowieka, który bierze 10 000 kredytu na 32 raty, i 3
    raty spłaca jest NIESPŁACANIE. Przy zawiadomieniu z w/w giniesz
    w konfrontacji: Ale ja chciałem spłacać ale się "potknąłem". Po
    to wziąłem kolejny kredyt.

    > Ale te poprzednie 30 jest możliwych do egzekucji chyba.

    Ta. Na psp podnoszą larum, że biedni dłużnicy są niszczeni
    fikcją doręczeń. Spróbuj przeprowadzić egzekucję z nieruchomości
    gdy dłużnik z premedytacją (mieszkając w tej nieruchomości) nie
    odbiera korespondencji :). A - podkreślam, że zawiadomienie o
    stanie egzekucji od komornika przedłożone sądowi w postępowaniu
    mającym na celu ustanowienie kuratora dla osoby nieznanej z
    miejsca zamieszkania, w którym ten komornik pisze, że dłużnik
    nie stawia się na wezwania, nie odbiera korespondencji, nie jest
    nigdzie zameldowany na stałe, nie stanowi dla sądu
    uprawdopodobnienia faktu, że nie da się doręczyć korespondencji
    dłużnikowi. Ale ok, zaczynam schodzić z torów i zaraz się
    będziemy "licytować na przykłady", a chodziło o "ogół".

    > Czemu zatem bank przez trzy lata nie egzekwuje?

    Bo dłużnik dzwoni, obiecuje, pisze, że da radę, podpisuje
    aneksy/ugody - bank daje wiarę, w dobre zamiary dłużnika (nie
    wiedzieć po co), a ten lawiruje, a przed sądem nie zawsze
    wykażesz, że ugody/aneksy stanowią uznanie/odnowienie długu, bo
    np umowa nie była tylko na 1 dłużnika a na 5 ... i jeśli bank
    chciał aneksować - mógł to robić, ale z wszystkimi
    dłużnikami/poręczycielami/etc. Powodów jest mnóstwo.

    Kontakt: Wrocław +48 71 718 70 90