  • Data: 2013-09-06 20:40:25
    Temat: Re: Jak napisać odwoładnie do Sądu?
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:l0d78f$6mm$1@node2.news.atman.pl...

    > Przekazywanie nieprawdziwych informacji jest karalne do 30 000zł.

    Ale nie w tym problem i chyba dobrze o tym wiesz. Jak znajdę jakiś dokument
    z Twoim długiem sprzed 20 lat, to co prawda Ty mozesz skutecznie
    przedawnieniem obronić się przed prawomocnym tytułem wykonawczym, ale
    obrona przed wpisem już jest trudniejsza. No bo kto trzyma przez
    dziesięciolecia dowody uregulowania należności? Moim zdaniem BIK i inne
    tego typu instytucje powinny mieć zakaz gromadzenia danych o takich
    długach, których nie wolno egzekwować.